Serwis (reklamacje)

JAK MAM ZGŁOSIĆ USTERKĘ?

Zgłoszenia serwisowe przyjmujemy wyłącznie drogą elektroniczną. Wypełnij znajdujący się poniżej formularz reklamacyjny. Pamiętaj, że formularze reklamacyjne posiadające niekompletne dane mogą zostać przez nas nie zrealizowane aż do czasu ich uzupełnienia. Poprawnie uzupełniony formularz wraz z dokładnym opisem usterki na pewno przyspieszy i ułatwi pracę serwisu.

KIEDY OTRZYMAM ODPOWIEDŹ NA ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE?

Obsługa działu serwisowego skontaktuje się z Tobą najszybciej jak to tylko możliwe, maksymalnie w ciągu 48 godzin roboczych od momentu zgłoszenia. W 90% przypadków – kontaktujemy się jeszcze tego samego dnia.

JAK PRZEBIEGA PROCEDURA REKLAMACYJNA?

1. Najpierw weryfikujemy Twoje zgłoszenie. Postaraj się nas zrozumieć – musimy sprawdzić czy urządzenie zostało zakupione w naszej firmie i podlega gwarancji.
2. Po procesie weryfikacji – kontaktujemy się z Tobą telefonicznie i wspólnie ustalimy plan działania.
3. Potwierdzenie naszych ustaleń – wyślemy na maila, zaraz po naszej rozmowie, wraz z kompleksową instrukcją oraz danymi do wysyłki (o ile ustalimy, że sprzęt należy do nas odesłać).

ILE ZAJMIE NAPRAWA SPRZĘTU?

Czas naprawy zależy od wielu czynników. Standardowy czas naprawy wynosi między 7 – 14 dni roboczych.

CZY MOŻLIWE JEST OKREŚLENIE PRZYBLIŻONEGO CZASU NAPRAWY?

Określenie czasu naprawy jest możliwe po minimum 72 godzinach roboczych od momentu dostarczenia urządzenia do serwisu. Zostaniesz o nim poinformowany/a mailowo lub telefonicznie przez pracownika firmy.

CZY OTRZYMAM URZĄDZENIE ZASTĘPCZE NA CZAS NAPRAWY?

Urządzenie zastępcze na czas naprawy to usługa niestandardowa. Stosujemy ją tylko do urządzeń będących na gwarancji oraz w bardzo rzadkich okolicznościach – najczęściej wtedy, gdy czas naprawy urządzenia wydłuża się z przyczyn od nas niezależnych.

CZY PONIOSĘ JAKIEŚ KOSZTY ZWIĄZANE Z NAPRAWĄ URZĄDZENIA?

Jeżeli reklamacja zostanie uwzględniona pozytywnie i dotyczy sprzętu będącego w okresie gwarancji – nasza firma pokryje wszelkie koszty związane z naprawą Twojego urządzenia, w tym koszty logistyczne.

AWARIA SPRZĘTU PO GWARANCJI?

Procedura wygląda tak samo. W pierwszej kolejności wypełnij poprawnie formularz reklamacyjny. O kosztach naprawy i czasie zostaniesz poinformowany w ciągu 72 godzin roboczych po dostarczeniu sprzętu do nas. Jeśli nie zdecydujesz się na naprawę u nas, pamiętaj, że będziesz zobowiązany uiścić opłatę diagnostyczną w wysokości 100 zł netto. Dostawę sprzętu oraz odbioru dokonujesz we własnym zakresie.

GDZIE MAM ODESŁAĆ SPRZĘT?

Standardowo o ile nie zostaniesz poinformowany przez dział serwisu inaczej odeślij sprzęt na adres:
PCZK – dystrybutor urządzeń
ul. Żernicka 178-180
54-510 Wrocław
Telefon: 71 724 05 25

    *wymagane

    ×